12 August 2013

Bruschetta z kozim serem z dodatkiem grillowanej papryki






Dzisiejsza propozycja przekąski, która została zainspirowana włoskimi przysmakami, została przygotowana na niedzielne śniadanie. Od dawna już chodził za mną serek kozi, wszędzie go widziałam, w pizzy, w zapiekankach w makaronach. Ja zdecydowałam się na light wersję dania, wybrałam bruschettę pieczoną z masełkiem czosnkowym i ziołami w piekarniku z grillowaną papryką. 
Gdy nie macie co zrobić z papryki, a już długo leży u Was w lodówce, upieczcie ją w piekarniku z odrobiną extra vergin. Zciągnijcie skórkę. Jest przepyszna. Słodka i pachnąca. Potem wystarczy dodać do niej czosnek, kilka kropel oliwy i zamknąć w słoiczku, przechowując w lodówce. Wytrzyma ponad tydzień. A będziecie mieli super przekąskę do kanapek. 



s k ł a d n i k i :

ser kozi
pieczona papryka w extra vergin
bagietka pieczona, bagietkę nacinam i faszeruję masełkiem z czosnkiem i ziołami i zapiekam w piekarniku
szczypiorek 
pieprz świeżo zmielony









4 comments:

  1. Niemal mi zapachniala :) mega pyszne wygląda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmm:) szkoda, że daleko ode mnie mieszkasz, zaprosiłabym Cię na bruschette:)

      Delete